Nicotto Town ニコッとタウン

スマホ版あります♪



Olympic!



中国に住んでいて,また韓国人の友達が多いので,
オリンピックは都合のいいときだけ,
中国頑張れ!とか
韓国頑張れ!とか 言ってます。

フィギュアはキムヨナかなぁ。
あの人つよいからね。

since i am living in China and have a lot of koran friends,
I have an interesting way to watch olympic!
When china seems to win, I say 
Go! Go! china
and 
when korea is strong, i say,
you are the best, korea 
or something like that. lol

I guess Kim yona is going to win for female figure skate.
She is so good at this!




I changed my hairstyle and it only cost 150 or something.

#日記広場:日記

アバター
2010/02/26 17:48
キムヨナ選手は強かった。
アバター
2010/02/22 17:10
I have past Shoei in 帰国わく。
My friends had tried 渋々&渋幕 but only one person(boy)had pass it.
I had failed eiken pre1 2times so I think I'm not going to take it again.

なのでユウカさんがうらやましいです。

アバター
2010/02/22 03:22
次は女子フィギュアに注目やね!

せっかくブロ読んでくれたのに、私の設定ミスでタウンの写真が見れなくてごめんね。設定変更しました。

おじゃましました(♡u‿u)
アバター
2010/02/22 00:58
キムヨナさん、魅力的だものね♫
真央ちゃんも楽しみだけどww
どっちも19歳が世界一を競うって凄いね~☆
試験勉強がんばってください♪
アバター
2010/02/21 18:57
日本フィギュアスケートに期待です
アバター
2010/02/21 17:27
I have this hairstyle too!^-^
I think I will put it on one day again~w
アバター
2010/02/21 14:08
Your hairstyle is good.
アバター
2010/02/21 06:31
頑張れ 日本



Copyright © 2026 SMILE-LAB Co., Ltd. All Rights Reserved.