ワンダフルハロウィーン!
- カテゴリ:イベント
- 2008/10/28 19:26:37
それは最終的に「グリーンベビーパンプキン」を受けます!
また、今日より早々、キャンディかごを受けます
Yay! I finally got the green baby pumpkin!
Also, received the Halloween candy basket earlier today.
v(*^▽^*)v
それは最終的に「グリーンベビーパンプキン」を受けます!
また、今日より早々、キャンディかごを受けます
Yay! I finally got the green baby pumpkin!
Also, received the Halloween candy basket earlier today.
v(*^▽^*)v
Congratulations! (^O^)♪
No, I won't be hosting any parties, nor will I be going to any.
I'll be staying home and giving out candy to the kids. ^^
Oh, they have that too in NYC. Do you plan on going to the one in LA?
Good luck for today's event!
Are you gonna have a party on Halloween night?
In LA, there is a big gay parade !
ありがとう! それは最善を尽くすでしょう
それは昨日、「グリーンベビーパンプキン」を受け取ることができましたか?
今日の出来事に最善を尽くしてください!★
. . . . .
りずむ:
いいえ、それは日本に住んでいません
しかしながら、将来、訪問したいと思います ヾ(^∇^)
今日の出来事に最善を尽くしてください!★
. . . . .
ガキおやじ:
おめでとう! (^O^)♪
それは、どこかに行かなければならなかったので、昨日ケーキを得ることができませんでした。
ここでそれは夜の出来事が日本に起こる朝です
今日の出来事に最善を尽くしてください!★
俺は緑のかぼちゃとケーキとお菓子のバスケットと一通りいただきました。
シヤーメインはどうだったかな?
グリーンベビーパンプキンのゲットがんばれ!
Do your best (^0^)V