二学期start
- カテゴリ:日記
- 2010/09/08 23:23:02
Right after the summer vacation....
there are a school trip & school festival...
and now, i am preparing for the school fes.
i didn't think that school fes is so hard to prepare.
ppl r everywhere, and things are stollen/ missing/ etc.
I am in the science club, so I also need to prepare for it...
and... I am in 委員会 and 係 too...
I wonder why I joined too much clubs, etc.
I guess.... I will get mad someday. XD
夏休みの後、
二学期中に(英語だとなんて言うんだっけ・・・眠くてちょっと・・)
修学旅行&文化祭があります。
いま文化祭の準備中です♪
日本の文化祭のことナメてました^^
あんなにきついとは・・・
生徒が小さいクラスでいろいろやってて、
物はなくなったり盗まれたり(勝手に使ってたらなくなった)・・・
理科部や委員会、係もやってるので、
スケジュールくんだりするの大変です。あとそれの会議にでたり・・・
精神的にきつい・・・
がんばります





























素晴らしいお庭ですね。
素晴らしいお庭ですね。
文化祭は楽しくやらなくちゃ!!!
そんなきつく考えないで、気楽にいきましょう!!!
We have long time no seen,right?
お久しぶりです^^
Stollen!?
What a bad man ><
Sometimes we lose our belongings when we are preparing for big event ..
Please take a rest(;・・)
I miss the past time.
Please enjoy a busy time!
By the way,where are you going to school trip?
素晴らしいお庭ですね。
Sleep well, work hard, and have fun!!!! (*´∇`*)