Nicotto Town ニコッとタウン

スマホ版あります♪



温暖な天気

今日の天気はかなり暖かかったです。
天候は通常、毎年この時期に冷たいです。
ホリデーシーズンを楽しみにしています。
それがほんの少しであっても、今年雪が降ることを願っています。

It's warm out today. The weather is usually chilly around this time of the year. I'm looking forward to the holiday season though. I hope it snows, even if it's just a little.

#日記広場:日記

アバター
2008/11/03 15:42
ゆむぅ:

I do prefer the cooler seasons as I love the holidays, the snow, and being able to wear scarves, turtleneck sweaters, and pea coats. (^-^)

I'm not fond of the summer season as well, it's too hot.

アバター
2008/11/02 12:12
Do you like cold seasons?
Me too.
On the contrary, I am weak in Japanese summer.



Copyright © 2026 SMILE-LAB Co., Ltd. All Rights Reserved.