come on
- カテゴリ:スロット
- 2009/08/15 08:33:33
angels and peaples...
The version you have requested was an early (beta) version of Silverlight - not the current one. If you arrived at this page by following a link from another Web site, please contact the site owner to let them know that they must upgrade to the latest release of Silverlight.
Let us know if the site is not updated shortly so we can try to assist in upgrading the site to the latest Silverlight technology.
louess





























なにぶってんの?
あたしの、四天王ルチアーノにいるよー^^
うそっていったろ?
その、ことばわすれてないからな!なまいきboy!
あたしのこと、すき?それとも・・・・・?
おまえ、なにやってんだ?_?必要なことだけしろ!!!殺すぞ!
あんまし、ごっこやってんと、いかれるぜい^^ベイビーちゃん♡会いにこいよ。これないくせに、いきがってんじゃねえよ!マフィアになりたいのか?本物の?_?返事なけりゃあ、すべて、嘘だ。おまえは、おまえを、殺んだ。自分自身で
できないくせにいいいいいいいいい^^
いま、ちゅうごくごべんきょうしてるよ
おまえ、なにじんがすき?
イタリアーナより^^
くそったれ!
スカイプできねーの?ガキだな
おはなしにならねーよ!!!