Nicotto Town ニコッとタウン

スマホ版あります♪



英語日記 09/10/22

Dear Diary.

I suppose I've finished the dictation of the song "Inside My Head"by Danny Noriega.
There are some verses I don't think I got correctly.
I listened the song over one hundred times for sure though....

So I typed the whole lyrics of the song and printed it.
I'm gonna have my English teacher correct it for me tomorrow.
It would be so embarassing! Awwwww

Anyways it's really a super great song and his voice is amazing!
I got mesmerized
by his voice ever since his first appearance on American Idol.
Guys! Please go listen to it at Youtube site
http://www.youtube.com/watch?v=i-yc5jaafFM

Ciao! for now.....



------------------------------
和訳
ダニー・ノリエガ君のInside My Headって曲の聴き取り終わった、と思う。
正確に聞き取れてない部分があるんだな。
マジで100回以上は聴いたんだがな・・・

んで、タイプして印刷した。
明日、英会話の先生に添削してもらうつもり。
すっごい恥ずかしいだべ アゥ~~~~


ま、とにかくめっちゃ良い曲そして声が素晴らしいの!
アメリカン・アイドルに最初に登場した時から、彼の声に魅了されたのだ。
皆さん、ユーチューブに聞きに行ってくらはい

http://www.youtube.com/watch?v=i-yc5jaafFM

とりあえず、Ciao!

#日記広場:サークル

アバター
2009/10/22 23:48
いちごちゃん

お・踊ったのか( ゚Д゚)?!



(≧∇≦)ノ彡 バンバン!
さすがダンサー!
アバター
2009/10/22 23:37
ちょっとだけ踊った~♪
意味ぜんぜんわかんないけど
残念ながら聞き取りできないの~
「私の心の中の思い?」とってもいい曲でした~♪
何度もききましたよ☆☆☆☆☆
アバター
2009/10/22 21:13
いちごちゃん

いい歳してなんですが、声がいいのよ、この子w
これは踊れないよw バラード系よ♪ そのへんヨロシクw
アバター
2009/10/22 20:36
ダニー・ノリエガきいてみます♪
Doremiちゃんの推薦曲はいつも楽しんできいてる♪
サンキュー♪
アバター
2009/10/22 20:06
りん★りんさん

I just got back home.
The lyrics I took dictation is almost perfect!
WOW! I can't believe it cuz some parts don't really make any sense. lol

He says he WAS a girl when he was in High School. I saw that pic on the net.
"SHE" is a real hot chick. LMAO!
アバター
2009/10/22 18:06
He almost looks like a girl in the photo there! Great song and nice fat lips :)
アバター
2009/10/22 10:52
こころたん、

英語勉強してないなら、全然良いと思いまっせ。
逆に、和訳だけでも読んでくれておおきに!
(にせ関西弁w)
アバター
2009/10/22 07:32
アカンわw

和訳しか読んでないわ。。。

英語日記やのに英語スルーやわwww



Copyright © 2026 SMILE-LAB Co., Ltd. All Rights Reserved.