Nicotto Town ニコッとタウン

スマホ版あります♪



I love

(=^・・^=) ▼・ェ・▼

#日記広場:ペット/動物

アバター
2009/12/02 03:03
I love them both.
But if you pin me to the wall, I'd say I'm a dog person. ( ̄へ ̄|||) ウーム
アバター
2009/12/01 20:28
Please make clear which do you like ↑
I will recommend the dog. (* ` ( 0 0 ) ´ )!!

- Rabbie



Copyright © 2026 SMILE-LAB Co., Ltd. All Rights Reserved.