Oops, I did it again!
- カテゴリ: 音楽
- 2009/08/16 06:32:54
Again, I was awake all nite! lol
This time I was searching for some remixed songs of Britney Spears, so that I can play them on my iPod.
I'm kinda ob...
Doremiのブログです
Again, I was awake all nite! lol
This time I was searching for some remixed songs of Britney Spears, so that I can play them on my iPod.
I'm kinda ob...
不覚にも、このドラマで初めて泣いてしまったw
ヒロとクレアが16年前へタイムワープして、それぞれの親と会話するのだけれど。。。
ティッシュ3枚くらい使ってしまった(爆)
年取ると涙もろくなりますな。
ダハハハハハハァ!(^^)!
それにしても安藤君の日本語はまだまだ修練が足りませんな。
シーズン1...
潮干狩りでやっとラブレターのボトルをゲットしました。
しかも1度に2つ!www
あとは宝の地図のボトルだな(`・ω・´)
「24」を見ていますが、19話4回くらい見たけど集中できなくてわけわかめ@@
まだ「メンタル 癒しのカルテ」「LOST」「HEROES」「プリズン・ブレイク」「サラ・コナー クロニクルズ」を録画予約しているので溜まってきた。
ヤパイ、釣りのキャッチ&リリースじゃないけど、見てすぐに削除しないとHDD...
Oh, Nooooooo!
I did it again! I stayed up all night.
Let me just explain.
I needed to find a new cellphone to change my cellphone’s rate plan t...